Kiitos kommenteista! On viikko jouluun.Toisen leikkokuormani piti saapua sunnuntaina ja olla heti haettavissa.Aamulla sain tiedon,että kuorma on juuttunut Helsinkiin ja toimitetaan minulle vielä tämän päivän aikana joko töihin tai kotiin.Ei ole kuulunut.Ei kuulunut myöskään toista kuormaa,jonka tulo oli myöskin tänään.
  Jokseenkin tilapäisen harmillinen juttu,sillä kylmäkaappini ammottaa tyhjää toisin kuin tilauspiikini viikonlopulle.Myyntileikkoakin on varsin nihkeästi eikä ole toivoakaan,että joulu pärjätään niillä,joita nyt on talossa.Ruusuntoimittajani on talvilomalla ja hänen sijaisensa sairaslomalla,joten ruusujakaan ei tule.Täytyy lähteä hamstrauskierrokselle jos tavara ei saavu.
  Pankin avainlukulistakin loppui ja en pääse maksamaan laskuja ennen kuin joku ehtii hakemaan uuden listan.Luulin sellaisen olevan lipaston laatikossa,mutta sen numerot eivät kelvanneet koneelle.Kirjanpito siis jäi tekemättä.
  Mutta minua ei stressaa,mikä on kummallista.Viime vuonna olisin mennyt seiniä pitkin.Nyt sa joulu vaan tulla omalla painollaan ja sellaisena kuin on tullakseen.Minäkin olen vain rajallinen.Enkä totisesti voi mitään sille,että ennakkotilaukset eivät saavu.
  Oikeastaan minkä ihmeen takia minä joulua juhlisin?Eikös joulu ole vain hyvinsyömistä?Kuka enää muistaa sitä alkuperäistä sanomaa?Mitä sitä hopottaa,juhlin jouluja sitten kun olen turvallisesti eläkkeellä ja on aikaa laittaa ja touhottaa.
  Kuten eilen jo tuumailin,olen jo ajatuksissani vuodenvaihteessa ja ensi keväässä.Mikä ihmeen joulu tähän
väliin oikein sopii?Kiitos Obeesia kortista,se on todella hieno.Säästän sen piristykseksi.