Minä kirjoitin jo karmeasta totuudesta,jonka löysin.Lukekaa edellisestä kirjoituksen kaltaisesta vuodatuksesta jos energiaa riittää.Vietän vapaapäiväni aattoa ja kumoan kuppia railakkaasti.Hiprakkaisessa en olekaan ollut varmaan kuukauteen työkiireiden ansiosta.Mutta nyt narahtaa korkki ja promillet hiipivät seisauttamaan veret kehossa.
  Minä siis olen JÄLLEEN kerran tullut siihen ihanaan lopputulokseen,että hyväksyn itseni juuri sellaisena kuin olen.Olen päättänyt lopettaa muiden kuuntelemisen (paitsi niiden hyvien vinkkien ja neuvojen sekä rakentavan kritiikin).PIUT PAUT niille,jotka luulevat hallitsevansa maailmaa.BUDDHA on kerran viisaudessaan sanonut,että yksi ainoa askel valaistuksen tiellä on arvokkaampi kuin maailmankaikkeuden hallitsijana oleminen.Hän oli sentään viisas mies ja loppujen lopuksi valaistui.Kumarrus sille.
  Jos nyt sitten pysymme maailman uskonnoissa,joita olen harrastanut muutaman viime vuoden niin otetaanpa esille pyhä Mekka.Mikä onkaan sen pyhin olemus?Mekan sisällä on Kaaba,kaikkein pyhin.Tai mikä on Istanbulin pyhä paikka?Sininen moskeija,jonka sisällä on kallio,jolta Muhammed ponkaisi yksisarvisella taivaisiin hakemaan Koraania.
  Perhe on vain kulissi,jonka sisällä elävät ihan omanlaiset yksilöt.Meillä nuo yksilöt elävät saman katon alla.Toimivat kukin oman halunsa mukaan.Törmäävät ja taas jatkavat kulkuaan.Kukaan ei tee väärin,kaikki seuraavat omaa kutsumustaan.
  Minäkin olen siis oman Mekkani Kaaba tai sen sinisen moskeijan kallio.Olen perheeni toinen tukipilari ja teen sen omalla tavallani yhtenäisyyttä rikkomatta.On ihmisiä,jotka eivät hyväksy asioita koska eivät niitä ymmärrä.Ihmisiä,jotka näkevät vain Mekan tai moskeijan,mutta eivät sen sisällä olevia asioita.Ihmiset,jotka olettavat asioita,mutta eivät oikeasti tiedä.
  Olen ylpeä itsestäni.Minä olen synnyttänyt lapset ja saanut heidät kasvamaan näin isoiksi.Olen antanut heille kaiken minkä voin,erilaisen perheen.Olen ylpeä lapsistani,muilla ei ole samanlaisia.He eivät ole kasvaneet pumpulissa vaan ovat eläneet jokaisessa hetkessä mukana.Heillä on oma tahto ja näkemys,jota kunnioitetaan.
  Oikeastaan olen ylpeä itsestäni.Minulla on monta tutkintoa ja olen yrittäjä.Työ on täynnä haasteita,aikatauluja ja velvoitteita.Se vaatii paljon,mutta antaa sitäkin enemmän takaisin.Olen himojeni orja,kaipaan raskasta työtä.Elän oman stressini kautta.Minut on hiottu siksi,joka nyt olen.
  En kuitenkaan halua olla mitään erityistä.Haluan sulautua kallioksi,josta on helppo ponnistaa ylöspäin.Haluan olla taustavaikuttaja.Haluan olla sinut itseni kanssa.Yhtä painavat vaakakupit tasan.Kiloja sopivasti ja tahtoa jatkaa eteenpäin.Tästä minä taas lähden.Eteenpäin,ylös aurinkoon.