Kiitos kaikille rakkaille kanssatallaajille kommenteista!Niin,olisipa tämä helppoa...Tuntuu vaan vieläkin niin masentavalta ja osasyy on myös tuon työkiireen hellittämisessä.Kaikki vaan pamahtaa samaan aikaan.
  Silti minä vaan pyöritän tuota tapahtunutta päässäni ja koen,että minulla on oikeus rypeä itsesäälissäni jonkin aikaa,jotta pilvet poistuvat ja päivä paistaisi jälleen.Ei ole helppoa,minut on lyöty maahan niin monta kertaa näiden ammattikasvattajien taholta.Elämä on.
  Olen ostanut uusia vaatteita ja kengät,joilla ajattelin mennä lasten juhliin.Kynnys,varsinkin Toukan juhliin osallistumisessa on kova.Vaakakupissa painaa halu mennä ja toisaalta halu pysyä poissa.En tiedä pysynkö koossa ohjelman ajan.Tätä olen miettinyt ja taakka harteillani kasvaa.
  Kyllähän minä tiedän,että lapsilla on vain yksi äiti ja ettei täydellistä ihmistä ole vielä syntynytkään.Enkä minä tiedä miten lapsia oikeasti kasvatetaan,olen vain seurannut vaistojani.Meillä tehdään monta asiaa eri tavalla kuin muissa perheissä.Me olemme eräänlainen "Osbournes-instituutio".Kaikki sopivasti pielessä tai sinne päin.
  Ehkä tämä hampaisiin joutuminen juontaa juurensa siitä,että olemme aina puhuneet avoimesti perheestämme.Meillä ei ole salaisuuksia eikä meidän perheemme ole malliperhe vaikka meillä on talo,tila-auto ja koira.Emme myöskään virittele esirippuja.Meillä ollaan sitä mitä ollaan ja nähtävästi ei sekään riitä.Meitä voi lukea kuin avointa kirjaa.
  Tai sitten on sekin mahdollisuus,että äitiä syyllistämällä ratkaistaan moni asia.Meneehän turhaa työaikaa jos alkaa selvittelemään asioiden oikeita syitä.Kyllähän ne lääkäritkin määräävät tautiin kuin tautiin lepoa ja riittävää juomista tutkimatta sen paremmin.Mitä siitä jos syy onkin jossain muualla.
  Mutta,tämä ei ole ensimmäinen kerta kun poden huonoa äitiyttä.Eli mistään uudesta asiasta ei ole kysymys.Tähän huonouteen minä olen jo patoutunut.Se menee ohi ja tulee sitten uudelleen.Tätä se on ollut siitä lähtien kun Terävä parkaisi ensimmäisen kerran....
  Tänään en bloggaa enempää.On vielä paljon töitä kirjanpidon suhteen.