Kiitos kommenteista! Bloggaan nyt vain täällä omassa blogissa,sillä uni kolkuttaa jo takaraivossa ja sänky kutsuu.....
  Eilen olin töissä ja kiirettä todellakin piti koko ajan.Talo tarjosi kebabit naistenpäivän kunniaksi.Kotiin sain vielä upean tulppaanikimpun.Kävelin kotiin sohjossa ja räntäsateessa.Olin Toukan kanssa kaksin kotona.Äijälauma oli katsomassa rallia ja saapuivat vasta iltakymmeneltä.
  Siivosin olohuoneen ja asensin isäni minulle hakemat pöydän ja maton.Huomasin ne mainoslehdessä ja laitoin isäni asioille kun itse olin töissä.Matto on sellainen buklee seeprantalja ja pöytä on pieni,lasinen ja jossa on iiriksen kuva.Ompelin myös olohuoneeseen uudet verhot siitä halppiskankaasta,jonka viikolla ostin.
  Tänään isä tuli hakemaan minut ja tenavat elokuviin katsomaan Risto Räppääjää.Lipputiskillä isä huomasi ottaneensa yhden lipun liikaa ja kun olin vielä katsonut alkamisajan tuntia liian aikaiseksi niin päätimme hakea äidinkin elokuviin.Siellä me sitten ostuimme kaikki kuusi.
  Äiti tuli tanssituntimme ajaksi katsomaan tenavia.Isäkin ehti paikalle sen jälkeen kun oli käynyt mummoa katsomassa sairaalassa.Laitoin mummolle neilikoita nipun ilostukseksi.
  Tanssitunnin jälkeen oli kiire saunaan ja töllöttämään tähtitansseja.Serkkuni tempaisi kylään ja tein äijille sohvaherkuiksi lämpimiä leipiä.Takapuoli ei penkistä nouse kun töllöstä tulee moottoripyöräkisaa.
  Tempaisen nyt nukkumaan.Laitoin äsken tiedustelun näyttökokeen tuloksesta ja tiedän sen varmaankin huomenna.Sitten minä joko olen tai en ole opiskelija....yötä.