Kiitos kommenteista!Minä rakastan värejä.En usko,että olisin kyllästynyt vaaleanpunaiseen taloon.Rakkaalleni väri oli "kehtauskysymys".Toisaalta vaaleanpunainen olisi leimannut meidät entistä enemmän omituiseksi perheeksi.Onneksi kukaan ei näe ikkunoista sisään.Jos ovesta uskaltaa tulla,kohtaa kaikki sateenkaaren värit sulassa sovussa.Vihreä talomaali oli siis kompromissi.Se sopii kaikkeen.
  Muistojen talo kätkee sisäänsä aivan omanlaisen maailmansa.Värejä löytyy joka lähtöön.Taloa ei ole koskaan sisustettu,se on muotoutunut erilaista kummallisuuksista.Jokaisella huoneella on oma ideansa.Kai tämä on iloista sekoitusta Huvikummusta ja Hyrsylän mutkasta.Lepopaikka kiireen keskellä.Viihtymiseen tarkoitettu,ei mikään näyttelykoti vaikka vieraat tuntuvat viihtyvän.
  Olen huomannut vieraidemme viipyvän kodissamme.Ympäristö saa rentoutumaan.Moni ottaa paremman asennon sohvalla ja nostaa koivet rahille.Meillä ei pingoteta,eletään hetkessä.Värit antavat eräänlaisen piristävän kylvyn.Lienee totta,sillä en ole vielä kyllästynyt yhteenkään materiaalivalintaani.Joka hetki ovat läsnä kaikki lempivärini ja nekin yhdessä.Minun kotini,minun linnani.
  Tänään olen ollut liikkeellä taas aikaisin.Viimeaikainen valvominen alkaa painaa.Väsyttää.Loikkaan taas saunaan ja sitten oikaisen kaikki raajat sängyn uumeniin.Nukun aamuun asti.
  Oli mukava päivä.Obeesia poikkesi ja tuumailimme asioita.Sain asiakkaalta pussillisen juuri jauhettua Tampere-kahvia kiitokseksi hyvästä palvelusta.Pitihän sitä herkkua kokeilla ja hyväähän tuo oli.Muuten päivä meni normaalin kaavan mukaan.Pari tukkuria kävi,joista toinen oli kipeänä.Eräs kollegani poikkesi myös.
  Sain suru-uutisen.Eräs luottotoimittajani vaihtaa yritystä.Olen hänen kanssaan tehnyt kauppaa pidempään.Olen tottunut siihen,että hän hommaa tarvittavan tavaran ja siihen on voinut luottaa.Hänen tilalleen tulee toinen,mutta katsotaan sitten jatkanko yhteistyötä ja missä määrin.Paljoltihan se on myyjästä kiinni,miten hommat toimii.Tapaamme seuraavan kerran elokuussa messuilla.
  Toimittajani jättää jotain taakseen ja suuntaa uutta kohti.Niinhän minäkin olen tehnyt.Uusi alku.Minun on vain opeteltava luopumaan ja iloitsemaan hänen valinnastaan.Suunta on varmasti oikea jos se tuottaa mielihyvää ja sielunrauhaa.En aio harmitella hänelle vaan puhaltaa myötätuulta purjeisiin.Hän lähtee,minä jään.Huominen tulee kuitenkin.
  Pahaa luopumistuskaa ei siis ole uutisen myötä tullut.On vain rauhallinen toteamus siitä,että elämästäni on jälleen yksi ihminen lähtenyt.Hienoinen haikeus vaeltaa sisimmässä,mutta enimmäkseen olen onnellinen siitä,että hän on jatkanut matkaansa.Siirtynyt uuteen aikaan.Mitään pahaa ei ole tapahtunut,päinvastoin.Tämä on sittenkin positiivinen asia.Toivon kaikkea sitä hyvää mitä ikinä voin toivoa.
 Nyt bloggaan pikaisesti ja sitten saunan kautta sänkyyn.