826510.jpg
Kiitos kommenteista! Lisbetti heitti haasteen ja siinä pyydettiin kirjoittamaan kymmenen asiaa,joista itsessään pitää (tai jotakin tuonne päin).Nyt siis Ikivihreitä:

1.Kyky jatkuvaan muutokseen.Ihailen itsessäni kykyä sopeutua erilaisiin muutoksiin ja yllätyksiin.Olen oppinut siihen ettei juuri mikään mene elämässäni suunnitelmien mukaan.Aina joku pultti pettää alamäessä kärryssä ja on keksittävä uusi keino pysäyttää kyyti ennen kuin käy hassusti.

2.Sitkeys.Olen monesti katsellut työmemoja ja tilauslistoja.Ihmettelen usein miten pystyn tuollaisiin työmääriin ja ylipäätään valitsemaani tyyliin olla olemassa.

3.Oma tyyli.Tämä oli Lisbetilläkin,mutta laitan sen tähän.Uskallan pukeutua omalla tavallani ja muuttaa tyyliäni tarvittaessa vaikka useinmiten näytänkin variksenpelättimeltä.

4.Uskon itseeni kuin vuoreen.Olen oppinut uskomaan itseeni kaikkien vastoinkäymisten kautta.Olen oppinut,että olen ainoa,johon minun kannattaa luottaa.Uskon,että alitajuntani tekee parhaimmat valintani ennen kuin tulen itse niistä tietoiseksi.

5.Tahto.Kuulun heihin,jotka raivaavat tahtonsa läpi ja elävät tahdon voimalla.Minulla on luja tahto tehdä työtä,kehittyä yrittäjänä ja ihmisenä.Minulla on myös luja tahto olla olemassa,vaikka välillä se näyttääkin epätoivoiselta.

6.Olla olemassa.Olen olemassa kuuntelijana,tukijana,toverina ja kollegana ihmisille,jotka pystyvät kohtaamaan minut sellaisena kuin olen ja jotka jäävät seisomaan rinnalleni huonoinakin hetkinä.Osaan olla läsnä kun toinen tarvitsee.

7.Rakastan totuutta ja aitoutta.Elämäntapaani kuuluu olla rehellinen ja myös sanoa,mitä ajattelen.En osaa kieroilla toisten selän takana,enkä osaa myöskään pettää.Tiedän mitä vastuu on.

8.Ajattelen tulevaisuutta.Huonoinakin hetkinä ajattelen parempaa tulevaisuutta.Visioin uusia asioita ja elän vierivän kiven tavoin sammaloitumatta.Tiedän,että jos jään kiinni menneeseen,kivi jyrää ylitseni ja olen historiaa.

9.Olen lapsi.Olen ikuinen lapsi.Minulla on oma uninalle.En kumarra sääntöjä,joilla muokataan aikuisuutta.Kunnioitan yksilöllisyyttä ja persoonallisuutta.

10.Olen persoona,taiteilijasielu.Minulla on omat tavat,joita ylläpidän ja kunnioitan.Minua ei voi puristaa muottiin.

Tässä tulikin kymmenen ja heitän haasteen Obeesialle ja Tekosyylle.Ottakaa koppi!
  Muuten päivä meni aika tasaisen kiireisesti.Tilauksia tuli lisää.Allekirjoitin myös sopimiksen vuokratyöntekijästä.Nyt kaikki näyttäisi olevan valmista tulevaa varten.
  Kärsin ammoisesta päänsärystä ja näyttääkin siltä,että bloggailen ja painun tuutumaan.