Kiitos kommenteista! Todellakin,näyttö on sitten lopullisesti hylätty eli voin ihan rehellisesti sanoa,että minä en osaa laskea yritysveroja.Olin yhteydessä oppisopimustoimistoon ja kerroin hylkäyksestä ja siitä etten tule koskaan niin viisaaksi,että osaisin laskea kyseisen veron määrän.Kysyin,että kannattaako jatkaa ollenkaan,sillä floristin tutkintotodistusta ei saa elleivät kaikkien modulien näytöt ole hyväksyttyjä.Verotus on aihe,jota en opi.Enkä osaa tehdä parempaa näyttöaineistoa kuin mitä tämä oli.
  Pitkän keskustelun päätteksi tultiin siihen tulokseen,että saan jatkaa opintojani ja uusia jossain vaiheessa näyttöni.Saisin kuitenkin ammattitutkintoon valmistavasta opetuksesta todistuksen,mikäli kaikki tehtävät ovat hyväksyttyjä.Varsinainen ammattitutkintotodistus jäisi haaveeksi.
  Valtava masennus vyöryy ylitse ihan vääjäämättä.Sen verran mitä olen muilta opiskelijoilta kuullut,heidän rimansa on ollut alempana.Ehkä siksi,että osa on  itse opiskelunsa kustantavia tai tavallisen oppisopimuksen omaavia.Minulla oli yrittäjän oppisopimus ja ehkä siksi olin tarkemmassa syynissä.Tietääkseni muut eivät ole joutuneet laskemaan veron prosenttiosuuksia esitetystä liikevaihdosta.
  Toisaalta,mikä minä olen tässä sääliä kerjäämässä.Itse olen oman näyttöni tehnyt,esittänyt ja laskenut pieleen.Viisas en ole eikä minusta sellaista tulekaan.Tämä koulutus on tasolleni liian vaativa enkä ole tarpeeksi ajoissa tajunnut asiaa.Oli tyhmää lähteä koko koulutukseen ja kurotella olemattomia,kultareunaisia pilviä.Muut ovat minua parempia enkä pärjää porukassa.Hattua nostan niille,jotka tästä koulutuksesta valmistuvat floristeiksi.Minä en valmistu ja hyväksyn sen.
  Poistun nyt joksikin aikaa kasaamaan pienen pääni palapeliä.......(sulkee koneen ja talsii pois)