Kiitän kommenteista!Tänään peilistäni ei katsonutkaan Aira Samulin (ONNEA HÄNELLE SYNTYMÄPÄIVÄNSÄ JOHDOSTA!),ei liioin yhtä hurja Lordi.Tänään olen kuin Samu Haber (kirjoitinkohan oikein?).Raikas tuulahdus,mukava hymy ja pitkänhuiskea olemus (190cm lähestulkoon).Viikinkimeininkiä,rennosti,raikkaasti.
  Eli tänään on ollut mukava päivä.Tosin olen tehnyt rankasti töitä koko päivän.Istuin ensimmäisen kerran alas vasta neljän aikaan.Mutta,positiiviseksi asiaksi sanottakoon tyytyväiset asiakkaat,joista ensimmäinen odotteli minua saapuvaksi firman ovella heti aamutuimaan.Tein myös erään tilauksen,josta asiakas piti todella paljon käydessään sitä katsomassa.Huokasin,olin onnistunut.
  Kroppani ei nauti Samu Habermaista oloa.Lantioni on pahasti jumissa.Viiltävä kipu seuraa kaikkialle.Se säteilee tasaisesti kaikkialla navan alapuolella.En tiedä mistä kipu johtuu.Yöllä oli vaikea nukkua.Tarkkailen tilannetta.Vielä en ole sortunut särkylääkkeisiin.Ja toisaalta,miksi sortuisinkaan,jos niiden voimasta alkaa ladella rakkaudentunnustuksia ylenmäärin =)
  Tapasin tänään ensimmäistä kertaa erään yhteistyökumppanin,jolle jaan osan firman vastuista.Olen puhunut hänen kansaan puhelimessa,mutta tänään kutsuin hänet konkreettisesti tapaamiseen.Ja olen tyytyväinen,että kutsuin.Ovesta pamahti hyvin pukeutunut,tumma,hyväkroppainen mies,joka oli hyvin kohtelias ja ajaa punaisella autolla.En huomannut katsoa oliko hänellä ruskeat silmät.
  Jos kiirettä ei lasketa lukuun,oli tavallinen,energiantäyteinen päivä.Juttelin tukkureiden kanssa edelleen tulevaisuuden visioista.Vaihdoimme alan kuulumisia ja pohdimme tätä uutta kumppaniani.Hän ei ole alaltamme,joten kenelläkään ei ole hänestä syvempää tietoa.
  Mutta,huomiseen on pitkä matka ja bloggaan hiukan ennen kuin teen muutaman työasian pois päiväjärjestyksestä.....forever yours,Ikivalkea