Kiitos kommenteista!Obeesia,Toukalla on pitkät hiukset ja niitä ei saa leikata.Muuten ei saa ponkkareita tai nutturaa (suosikkijuttu).Terävällä on sellainen poikien polkkatukka,joka hehkuu kullanvärisenä ja taittuu hiukan oranssiin.Siili ei ole in,sillä siihen ei voi laittaa pojan mielestä hoitoaineita.Terävä käyttää shampoota ja hoitoainetta,suihkugeelejä ja vartalorasvoja.Tappuralla on tällä hetkellä kalju pää.Hän ruinusi sitä todella pitkään ja sai sitten lopulta.Sitä ennen pojalla oli sellainen lyhyempi tukka,jossa oli erivärisiä raitoja. =) Olemme sallivia.(ja ainakaan päiväkodin hlökunta ei asiaa ymmärrä =)))) )
  Tänään oli hieno päivä.Puhuin miltei koko ajan puhelimessa ja keskustelin eri alojen yrittäjien kanssa asioista.Soitin myös omalle tutoryrittäjälleni sekä opettajalleni.Olen päättänyt ulkoistaa yritykseni koko henkilöstöpolitiikan.Siirrän työntekijöiden hankinnan ja kustannukset toiselle yritykselle eli suomeksi sanottuna,käytän jatkossa vuokratyövoimaa.
  Eli soittelin läpi henkilöstön vuokraamiseen erikoistuneita yrityksiä.Oppitunnin jälkeen soitin rakkaani veljelle,joka on tällaisessa yrityksessä töissä.Otan tuuraajan hänen kauttaan ja maksan sitten laskun työstä.Hän lupasi huolehtia kaikesta.Siunattuja ihmisiä on sittenkin olemassa!
  Tuhkaa ja timantteja tämä lysti tulee maksamaan,MUTTA minun ei tarvitse valita eikä sitoutua työntekijään,ei tarvitse tehdä työsopimuksia,ei ole työnantajavelvoitteita jne.Työntekijään ei myöskään tarvitse sen koommin tutustua ja hän on elämässäni vain vuokra-ajan.Ja mikä parasta,työntekijää vuokraava yritys on vastuussa miltei kaikesta.Minä olen asiakas,joka ostaa heiltä työtä.Jos työntekijä ei miellytä,hänet voi vaihtaa ilman seuraamuksia.Kätevää ja varmaankin hintansa veroista.
  Tämän oivalluksen ja järjestelyn jälkeen olen leijunut ilmassa.Olen kevyt kuin pilvenhattara,jota kesätuuli puhaltaa edellään.Olisinpa heti alkuunsa laittanut luotettavat tahot järjestämään asioita enkä olisi pelannut näiden onnettomien kanssa.Vastuuntuntoisten kanssa on rauhallisempi olo.En tosin tiedä millainen tuuraaja minulle laitetaan,mutta uskon,että siellä ovat ammatilaiset valitsemassa.Ja varsinkin rakkaani veli,joka osaa asiansa ja tuntee minut.
  Muuten on ollut ihanan rauhallista ja seesteistä.Eilen minulla kävi töissä My Cafe-edustaja kahvittamassa.Kyseessä on keitin,joka keittää yhden tai kaksi kupillista kahvia höyrytystekniikalla pienistä,pulleita kahvipodeista (pyöreä,kahvilla täytetty,suodatinpaperista tehty pussukka).Makuja oli monia.Maistoin Talon kahvia sekä hasselpähkinäkahvia.
  Hinta keitin ja tilpehööripaketilla oli huima,199e.Kahden paketin setti olisi tullut halvemmaksi,jolloin yksi setti olisi maksanut 150e.Yhdelle kahvipodille jäi hintaa 0,50e.
  Kiva ja nautinnollinen laite jos on budjettia riittävästi.Minulla ei ole eikä laite ole muutenkaan minulle käytännöllinen.Juon pannutolkulla kahvia päivässä.Tuolla keitinsysteemillä kahvinjuontini tulisi todella kalliiksi.Joten kiitos ei.Jotain tuo kokemus kuitenkin jätti jälkeensä.Minun tekee mieli ostaa esim.Pirkan cappucinokahvipusseja seuraavalla kauppareissulla....
  Tällaista rokkia tällä kertaa.Saunaan.