Kiitos kommentista!Olen kipeä ja huomenna on yksi kevään tärkeimmistä sesonkipäivistä,jonka eteen olen tehnyt koko viikon kaksitoistatuntisia työpäiviä.Kaikki olen saanut nippa nappa valmiiksi ja ne tyypilliset sesonkivirheet on analysoitu.Huomenna olisi tarkoitus korjata viikon sato.Ja minä olen kovassa kuumeessa ja taudissa.Kädet liikkuvat enää vain hiukan ja selkää jomottaa.Varpaiden tunto on lähtenyt jo keskiviikkona.Mutta en valita,tämä ei ole uutta ja itse olen tieni valinnut tietäen sen vaatimukset.Siitä peilistä katson minkä olen seinääni virittänyt.
  Mietin tänään sitäkin,että olenko minä oikeasti niin kamala ihminen,että ansaitsen kaiken sen,mitä elämässäni on tapahtunut?että ansaitsen sen ettei opiskeluni onnistu,koska työntekijäni tekevät ohareita?Tai katoavat kartalta tavoittamattomiin?Lupaavat ja sitten pettävät?
  Ja onko tämä maailma sittenkään tarkoitettu kaikille?Miksi vain toisilla meistä on oikeus elää toivomallaan tavalla?Miksi toiset saavat opiskella ja toiset eivät?Kuka sen on säätänyt?Kuka päättää?
  Tiedän,että olen onnellinen kutomastani villapaidasta,joka ei sittenkään ole minkään mallin mukainen ja vinksottaa mihin sattuu.Tiedän,että onnen pisaroita sinkoilee lapsista,onnistumisista ja elämyksistä.Tiedän,että maailman suurin onni on elää,tulla ravituksi niin henkisesti kuin fyysisesti ja pystyä jakamaan hyvinvointia omalle perheelle,ystäville ja muille tärkeille ihmisille.Mutta ketkä ovat ystäviä ja mitä on ystävyys?
  Ystävyys on pelkkä sana.Jokaisella on sille oma merkitys mietittynä.Tarvittaessa sen voi heittää romukoppaan,jolloin huomaa sen olleen vain pelkkä esirippu.Joskus ystävyys kestää ja syventyy rakkaudeksi ystävien välillä.Mutta mistä tietää kuka on oikea ystävä?Ei mistään,täytyy kulkea pitkä matka ennen kuin tietää.Ystävä saattaa jättää rotkon reunalle tai kulkea rinnalla loppuun asti.
  Mikä minä olen näitä asioita jauhamaan.Tosiasiat ovat tosiasioita eivätkä ne muutu mihinkään.On opittava elämään juuri tässä hetkessä,sillä huomisesta ei koskaan tiedä.Ehkä kohtaan ihmisen,joka kulkee kanssani lopun elämäni matkan.Ehkä joku jää pois rinnaltani.Olen onnellinen,olen yksin itseni kanssa.Elämä on.