Kiitos kommenteista! Nyt kerron,mistä salamyhkäisyydessä oikein oli kysymys.Minulle tarjottiin erästä pitkänlinjan kukkakauppaa ostettavaksi.Kahta kauppaa en halua,joten jätin ajatuksen sikseen.Kyseisen yrittäjän kanssa olen yhteydessä muissa merkeissä useastikin.
  Nyt tuo asia tuli uudelleen aiheeksi kun omaa kauppaani kyseltiin ostomielessä.Mietin paikan vaihtoa ja tuo minulle tarjottu kauppa alkoi kiinnostaa enemmän.Mietin ja mietin kummankin kaupan hyviä ja huonoja puolia.Lopulta kävin tänään katsomassa toista kauppaa tarkemmin ja laskin nykyisen omistajan kanssa liikevaihtojakin.
  Vaikka paikka olisikin täydellinen minulle niin päädyin jäämään omaan kauppaani.Kuka sitä kodistaan lähtisi.Olen tahkonnut niska limassa kaksi vuotta ja luonut kaupastani omannäköisen.Olen kuunnellut entisen omistajan asiakkaiden kaikki haukut ja asiakaskuntani on jo muodostunut omista asiakkaistani.
  Tunsin siis pettäväni paitsi itseni niin myös omat asiakkaani mikäli lähtisin uusiin kuvioihin.Uusi alku merkitsisi myös uutta uuden omistajan totuttamisaikaa asiakkaisiin.Olen oman kivikkoni jo raivannut ja nyt on hedelmäpuiden istutuksen aika.Sato tulee myöhemmin.
  Puhuin myös oman kauppani ostajaehdokkaan kanssa puhelimessa ja kerroin ratkaisustani.Hän hyväksyi asian.Etsimmekin nyt yhdessä hänelle sopivaa liikettä ja jäänen hänen epäviralliseksi tutorikseen arjen haasteissa.
  Kävin kaupungilla.Näin eilen ravintolareissullamme laukkukaupan ikkunassa kaksi todellista herkkupalaa.Ne piti käydä ostamassa.Sitten kävin kaupassa,joka myy intialaisia vaatteita.Ihanat,raidalliset legginsit ja ohut,musta mekko lähtivät mukaani.Sekä ihana,tupsullinen kynä.
  Virittelin laukun iskukuntoon huomista varten.Ehkä täytyy vetäistä päälle uudet ostokset.Uusia ostoksia tein myös tukussa.Jätesäkkejä ja toimiston vihkoja sun muita.Huomenna nautin uutimista.
  Nyt bloggaan hiukan ja sitten jotain pientä suuhun jääkaapin uumenista.Huomenna töihin.Olen tyytyväinen tilanteeseen.
  ps.Odotan innolla kollegani kynsi-ja jalkasalongin avajaisia!Koivet halajavat hemmottelua.Ja ylpeänä voin sanoa,että kynsiä en ole syönyt koko aikana,jona olen kutonut villasukkia!Terapiaa.