Hyrisen vilusta vieläkin.Tänään olin koulussa ja luokassa oli kylmä.Hytisin ja kalisin kun ajoin koululta työpaikalle päästämään tuuraajaa kotiin.Firmassa vallitsi myös viileä ilmanala.Vanha talo,joka päästää talven sisäänsä.Ei mitään uutta.
  Olen nyt nukkunut pari yötä todella hyvin.Ilman stressiä tai ylimääräisiä ajatuksia.Olen sinut itseni kanssa,kaikki on rauhallista ja tasaista,ihan kuin ennenkin.siivous auttoi.Olen vihdoin kulkenut oman kehäni alkupisteeseen,johon loppuviimeksi oli vain pieni matka maaliviivoilta.Aloitan kaiken alusta.Katselen erilaisin silmin.Keskityn itseeni,minuuteni rakentamiseen,löytämiseen ja perheeseen.
  Jännitän ystäväni puolesta hänen liiketoimintasuunnitelmaansa,jonka hän esitteli minulle viime viikonloppuna käydessään kupposella kuumaa firmassani.Huimia suunnitelmia,mutta kuitenkin sellaisia,jotka kantavat eteenpäin.Uskon täysin häneen ja hänen ideaansa.Näen oman toimintasuunnitelmani mallin hänen omassa suunnitelmassaan.Hiukan pelkään,mutta kokemuksesta tiedän,että malli kannattaa loppuviimeksi.Tähän voin lisätä erään kollegani toteamuksen: "Se nauraa viimeksi,jolla on paras lääkitys!" Totta!
  Nyt lähden koulutehtävieni pariin.Blogistaniaa en tänään kierrä.Uni painaa päälle ja koitan mennä ajoissa nukkumaan.

Rakkaudella, Ikivalkea.


Kauniita unia....