821402.jpg
Kiitos kommenteista!  Ai miksikö tuollainen kuva?Päädyin tänään yrityksen asioita hoitaessani istumaan neuvvottelupöytään todellisen unelmieni miehen kanssa.Hän löi kirkkaasti laudalta sekä rakkaani ja myös suklaasilmän.Unelmat menivät uusiksi.
  Tämä herrashenkilö oli kuin ilmetty valkoihoinen Simon Webbe.Pitkä ja komea.Erityisesti jäin kiinni hänen silmiinsä.En ole koskaan nähnyt sellaisia jaavanvihreitä silmiä!Sellaista jännää suklaan ja vihreän värisekoitusta.Olin myyty.
  Eikä minun elämässäni ole ollut ketään,joka olisi ollut niin täydellisesti läsnä kuin hän oli.Todellinen sielujen yhteys.Olin liikkeellä Toukan kanssa ja hän tuntui ikäänkuin sulkeneen meidät kummatkin maailmaansa.
 Tunsin,että edessäni istui mies,jota pukisi täydellisesti flanellipyjama.Hän rakastaisi koti-iltoja perheen parissa.Lasten kanssa telmimistä ja touhuilua.Leppoisaa yhdessäoloa.Olisi turvallinen tukipylväs arjen harmaudessa.
  Hänen äänensä oli rauhallinen ja läsnä.Ikäänkuin hän olisi lukenut minua kuin avointa kirjaa ja tiennyt kaiken etukäteen mistä aioin kysyä.Puhelinnumerokin minulla jo on jos tulee kysyttävää palaveerauksen aiheesta.
  Ei rakkaat kollegat,olen ristinyt hänet Jaavaksi.Hän on sieluni valtias,unelmieni sankari flanellipyjamassaan.Hän on mies,joka on luotu minua varten,mutta ei tähän elämään.Rakkaani on kanssani.Ehkä seuraavassa elämässä saan tuon vihreäsilmäisen valtiaani.Eli Ikivalkealla on jälleen pyörähtänyt nesteet ja jauhot sekaisin.
  Huomenna töihin.Niskavillat nousevat jo pystyyn.Työmäärä on tälle viikolle jälleen jotain tähtitieteellistä.Muutama asia on sekaisin ja jännitän niiden onnistumista.Remppa on ihan juuri ovella ja joulun messut ovat sitäkin lähempänä.
  Mutta kun hulluus on huipussaan niin järkeä ei tarvitse haikailla.Sitä ei yksinkertaisesti ole.....näin.Sitä ennen takkatulen loimuun Jaavan kainaloon unikuviin.