Koneeni on ihmeenkaupalla parantunut jostakin selittämättömästä syystä.Nyt lunastan lupauksen uudesta alusta ja aloitan kaiken miltei uudelleen.
  He,jotka minut tuntevat,tietävät,että olen reilu kolmekymppinen.Enää en ole lähes yhtä pitkää kuin leveää vaan pian huipputrimmattukroppainen joggarikansalainen.Treenaan nyrkkeilysäkin kanssa enkä voi kuvitellakaan elämääni ilman sitä.Nyrkkeily on sukuvika,vaikkakin olen ainoa sukuni naispuolinen edustaja kyseisessä kuntoilumuodossa.Joku ehkä lukikin,että serkkuni voitti SM-kultaa painoluokassaan.
  He,jotka tuntevat perheeni,tietävät minun olevan naimisissa saman miehen kanssa edelleen,vaikka vuosia on kertynyt yhdessä jo miltei kuusitoista vuotta,niistä kolmetoista naimisissa.Olemme asuneet yhdessä kolmessa talossa,joista viimeisin on Muistojen talo.
  Muistojen talossa on perheemme.Kolme lasta.Toukka täyttää neljä,Tappura seitsemän ja Terävä yhdeksän.Koiria on ollut kaksi,joista toinen jatkaa kanssamme maallista vaellusta toisen ollessa läsnä pilven reunalla.
  Olen päätynyt kukka-alalle,jossa aion olla lopun elämääni muodossa tai toisessa.Todistuksia ja tutkintoja on kertynyt monia.Olen opiskelunarkomaani ja työn alla on aina jokin tutkinto.Olen parin kesän takainen ylioppilas etälukiosta.
  Olen hullu ja uhkarohkea,ehkä tyhmäkin.Rakastan haasteita ja itseni mittaamista.Aina on joku projekti meneillään.Kuolen jos pysähdyn.Osaan silti rentoutua.
  Rakastan kirjoittamista ja tulen aina kirjoittamaan.Olen kirjoittanut pakinoita,kolumneja,runoja ja vaikka mitä muita erilaisiin julkaisuihin.Olen ollut kirjeenvaihtajana verkkojulkaisussa.Olen aloittanut kirjan kirjoittamisenkin ja joskus saan sen vielä julkaistuakin.
  Olen tavallinen.Minussa ei ole mitään ihmeellistä eikä peilikuvani ole satukirjan sivuilta kopioitu.Jos rikastun tänään lotossa,ostan jostakin veden ääreltä palan maata eläkepäiviäni varten,sillä on sanottu,että maahan kannattaa sijoittaa.Sen valmistus on lopetettu.



Ai niin,unohtui toivottaa....
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!!!!!!!