Kiitän kommentista! En tiedä miksi,mutta tuntuu yllättäen perin hullulta ja tyhjänpäiväiseltä kirjoittaa blogia.Ohitse menevää olettaisin.Ei ole edes mitään,mistä valittaisi kunnolla tai mitään mikä ottaisi niin kuulaan,että täytyisi hakata kiukku nappuloiden kautta tekstiksi.Ja sen olen jo oppinut etten täällä jauha niitä kipeimpiä asioitani.Ne kun tulevat ja menevät.
  On totta,että minunkin rauhallisen pintani alla kuplii erinäisiä asioita,huolia ja pelkojakin.Niiden kanssa olen oppinut olemaan kasvotusten.Niiden avulla puhallan nostetta uuteen päivään.
  Minusta on tullut uraohjus.Työssä tapahtuu paljon.Työasioistakin olen pian puuduttanut lukijani.Samaa rataa.Samoja töitä.Jutteluja kollegoiden kanssa,tilaamista ja tukkureita.
  On siis kääntöpiirin aika.Uusi,puhdas lehti.Uudet ajatukset.Uusi tyyli kunhan sen ensin keksin.En ole lopettamassa,yritän vain keksiä jotain kiinnostavampaa,jotain erilaista.
  Tänään olen tullut yhteen pisteeseen,josta jatkan huomenna eteenpäin.Olen kasvanut yhden päivän matkan.Paljon on tapahtunut ja paljon odotan tapahtuvaksi.Mitä minä muuta,maassa maan tavalla.Elän.