Bling ja kiitos kommenteista!Olimme Kahvisalongissa!Aivan POP paikka!Ja kyllä,jokaisella kaupunkireissulla on PAKKO käydä siellä.Sielu lepää.
  Olen ollut tänään kuin kello,jonka vieterit ovat paikassa nimeltä hukka.Onneksi ENERGINEN työtoverini tupsahti suklaamuniensa kanssa apuun.Mainittakoon,että en ole vieläkään löytänyt Asterixia munasta.Se on tämän pääsiäisen tavoite.Kyläpäällikön olen jo saanut.Lotossa tuli muhkeat 38e ja se jos joku on saavutus! =)
  Olen (JÄLLEEN) ajatellut remontoida elämäntapojani.Jotenkin vain olen tähän asti saanut keksittyä tekosyitä suojakilveksi kuningasajatukselle muutaman kilon hoikemmasta olemuksesta.Viskipulloon en ole voinut koskea sen taannoisen kokemukseni jälkeen.Oksennan ensimmäisestä tilkasta pelkän muiston ansiosta.En siis ole koskenut alkoholiin saunalonkkua suuremmalti.
  Itseäni vartenhan minä olen olemassa.Omaa äiti-vaimo-kaveri-ystävä-kollega-ja mitä kaikkia niitä rooleja olikaan-varten.Piut paut mahdunko katukuvastailin mukaisiin vermeisiin.Enää ei tarvitse esittää muualla paitsi messuilla,joille edelleen pukeudutaan yrittäjäegon mukaisesti ahdistavaan jakkupukuun.Sielläkin naureskelemme kollegojen kanssa pukeutumiselle.Arkipäivisin työvaate on vähän siistimpää verkkarilinjaa.
 Oikeastaan olen oppinut olemaan sinut itseni kanssa.Tosin erilaisten kokemusten kautta en ole niitä ihmisystävällisimpiä olentoja.Ne,jotka minut tuntevat,tietävät rinnassa sykkivästä suuresta sydämestä.Olen oppinut antamaan tilaa toisille.Tällä hetkellä olen nostamassa toisen henkilön johtavaan asemaan työyhteisössäni,henkilön itseni edelle.Ja kuitenkin olen tyytyväinen.Se tarttukoon ruoriin,joka taidon parhaiten taitaa.
  Olen huomannut olevani kokonainen komeetta luudanvarrella.Jotain ainutlaatuista menossa jonnekin tuntemattomaan.Ripaus tuonpuoleista taikaa,voimaa aikojen alusta.Kovaa vauhtia läpi jonkun mittaamattoman suuren.Ja jotain,mikä saa luottamaan omaan itseen,pienen pieneen suureen ihmiseen.