Kiitos kanssa-ajattelusta!
  Huh.Tänään vietin vapaapäivän.Nukuin pitkään ja sitten vaelsin tukkuihin haalimaan tavaraa pääsiäiseksi.Sitten istuin rakkaani kanssa Tappuran palaverissa eskarissa.Ja lopuksi olin Toukan,Tappuran ja Terävän kanssa kaupungilla haalimassa tanssivarusteita.
  Sähköpostiin oli tullut tanssikoulun kevätohjelma.Luin sitä silmät pyöreinä.Näille pienille lapsosille opetetaan wienin valssi,hidas valssi,samba,tango,cha-cha,rumba,quikstep,foksi,paso dople,jive jne.Olin todellakin luullut,että meno on erilaisten tanssimusiikkien tahdissa koheltamista.Mutta nämä tenavat pääsevät tositoimiin jo heti!Ja mikä parasta,toukokuussa vanhemmille näytetään mitä on opittu!
  Toukka ja Tappura tulevat kyllä nauttimaan.Näin oletan.Ja jos eivät tykkää niin harrastusta voi vaihtaa.Itse olen haltioissani.Minun pienet tenavani tanssivat.......
  Itse olen seurannut nyrkkeilyä,rakasta harrastustani.Serkkuni otti SM-kultaa hetki sitten ja nyt hän valmistautuu kunnon kisoihin (GB?).Huusimme toisen serkun kanssa sohvalla kun seurasimme tv:stä kultamitaliottelua.Veri on vettä sakeampaa.Olen ylpeä!Eilen tuijotimme kahden liiton mestaruusottelua,jossa vyöt jäivät hallitsevalle mestarille....
  Mutta.Tanssin ja nyrkkeilyn pyörteissä bloggaan hiukan teitä katsoman.
  Jatkan.Tämän päivän ehdottomasti kaunein muisto on kahvilakäynti kolmen lapsen kanssa.Käyn kaupunkireissullani lähestulkoon aina eräässä hyvin tunnelmallisessa kahvilassa.Siellä on vanhoja huonekaluja,kauniita kuppeja,joista jokainen on erilainen.Pöydissä on kauniit liinat ja tänään myös kynttilät hienoissa jaloissaan.Tunnelma on kuin mummolassa.Hyvin rauhallinen.
  Olen käynyt Terävän kanssa edellisen kerran kahvilassa ja nyt päätin viedä kaikki kolme nauttimaan tunnelmasta ja opettelemaan kahvilakulttuuria.Kaikki halusivat palan herkullista suklaakakkua.Toukka tilasi maitoa,Tappura pillimehun ja Terävä kahvin.
  Tappura ihmetteli,miten kakun mukana tuli haarukka.Selitin haarukan olevan tapa syödä kakkua.Haarukka tai lusikka,kakku katosi parempaan talteen.
  Nautin äitinä olosta vaikka juuri hetkeä aikaisemmin olin kuunnellut Toukan korviaraastavaa huutoa kaupassa ja selittänyt itkevälle Tappuralle,miksi kaikkea ei voi saada.Kyllä ylellisyyteen kannattaa joskus sijoittaa.Kahvilakeikka ei suinkaan ollut halpa,mutta sitäkin kannattavampi.