Kiitos kommenteista! Mulla oli joku älyhyvä otsikko mielessä,mutta se katos just kun olin sitä kirjoittamassa.Se siitä.
  Tänään oli koulupäivä.Yhdeksästä neljään ATK:ta.Masentavaa.Käytiin läpi sitä uutta Word 2007-ohjelmaa.Kaikia hienouksia sitä on olemassa.Mä en ainakaan ehi olemaan niin paljoa koneella,että käyttäisin kaikkea.
  Sitten lamppasin töihin ja tein pari kimppua,jotka Rakkaani toimittaa huomenna vastaanottajalle.Laitan laskun sitten perässä.Itse menen huomenna jälleen kouluun.Tämä viikko onkin tiukka.
  Viikonloppuna laitoin myymälän uuteen uskoon ja tänään kun tulin töihin niin meinasin saada viiden tähden slaagin.En muistanut,että ilme oli niin toisenlainen.Katoin,että mihinkä helkkariin olen tullut.
  Huomenna menen taas koulun jälkeen töihin laittamaan paikkaa kuntoon sijaista varten.Tänään en ehtinyt siivota kovinkaan paljon.Jätin huomiselle.Meille tuli vieraita.
  Sain eilen myös viestin tanssinopettajalta.Terävän ja Tappuran tunnit alkavat keskiviikkona,minun ja rakkaani sunnuntaina ja Toukan ensi viikon perjantaina.Siitä se sitten alkaa.Maltan tuskin odottaa.
  Nyt tämän kummemmitta,käyn teidät moikkaamassa ja sitten saunan kautta nukkumaan!