824476.jpg
Kiitos kommenteista! Todellakin,seuraava vapaapäiväni on 10.9. Ai miksi? No,siksi että tavallisesti vapaapäiväni on maanantai ja muut päivät olen töissä.Usein maanantaikin hurahtaa töiden merkeissä.Ja nyt lukujärjestyksen mukaan seuraavat kolme maanantaita on koulua.
  Olen sanonut,että opiskelupäivät ovat lomaani töistä.Ne ovat kuitenkin todella työteliäitä.Koulupäivän jälkeen palaan vielä töihin.Henkilöstövuokrausfirman kautta tulee tuuraaja opiskeluajalle.Eli seuraava maanantai,jolloin ei ole koulua tai töitä,on juuri tuo 10.9. Siihen asti kalenterini tarjoaa ohjelmaa.Yrittäjän arkea =)
  Tänään ostin puolet joulun tavaroista sisään.Upeita ruukkuja,koreja ja muuta tilpehööriä.Nyt tehtiin tilaus ja tavara saapuu lokakuun lopulla tai marraskuun alussa.Tästä se joulu virallisesti sitten alkoi.Messuilta tilaan loput.Haa!
  Terävä ja Tappura tahkoavat nyt koulussa ja Toukkaa ottaa pannuun kun pojat puhuvat koulun sisäpiirin asioita.Koulukirjoja olen päällystänyt ja täytellyt kaikenmaailman lippuja ja lappuja opettajille.Syksy on saapunut virallisesti.
  Teille,jotka pyysitte sadetanssia,lupaan tempaista yötanssit omenapuiden katveessa.Täytyy vaan varoa tippuvia omenoita ettei satu tulemaan kolauksesta entistä hullummaksi.Nyt hiippailen pian unten maille.
  Kyllä minä pärjään,uskokaa huviksenne.Olen olemassa vaikka ihan kiusallanikin =))))))