Hirveän karmea väsymys painaa!Olen tullut monena päivänä töistä kotiin ja kaatunut reporankana sohvalle.En ole jaksanut juuri mitään.
  Töissä on ollut kiire.Olen seurannut visiotani ja pyrkinyt kehittämään miltei täydellistä liiketoimintasuunnitelmaa,jonka aika on vasta tulossa....Mainittakoon työasioista sen verran,että kollegani on päässyt sairaalasta ja toipuu.Tällä hetkellä hän kulkee rollaattorilla,mutta tahdonvoimansa tuntien,palauttaa sen varmasti pian sinne mistä sen saikin.
  Tämä toinen kollega,josta kirjoitin aiemmin (väärinymmärretty edelläkävijä),kiitti antamastani positiivisesta palautteesta.Päätin rohkaista mieleni ja laittaa hänelle kommentit ja kehut liikeideastaan.Olemme päässeet tekstiviestikommunikaation tasolle ja keskustelemme kuin kaksi  yrittäjää,kannustaen toisiamme.
  Olen siis oppinut kääntämään negatiiviset tuntemukset ja riidat vahvuudeksi sekä voimaksi.Ehkä minulle oli kasvun paikka tämä rakkaan kollegani sairastuminen.Olin hetken yksin ja täysin tuuliajolla.Katselin peilistä itseäni enkä tunnistanut kasvoja omikseni.Tuntui kuin maailma olisi kaatunut,musta aukko olisi imaissut minut ja tulevaisuus jättänyt edelliselle pysäkille.Niin ei ollut tarkoitus käydä.
  Ehkä jälleen on elämässäni syklin vaihtumisen aika.Olen kasvanut yrittäjänä vaikeiden tapausten kautta.Päässäni on uusia visioita ja uusi tapa katsoa koko touhua.Käsiini on lyöty kristallipallo,josta heijastuva tieto tuntuu olevan minulle tuttua vaikka en ole sitä koskaan kuullut tai nähnyt.
  Olen keskustellut mielestäni hyvin järkevästi erään toisen yrittäjän kanssa,joka ei ole alaltani.Keskustelumme ovat olleet hyvin rakentavia,mentorihenkisiä.Havaintoja ja yhteistä pohdintaa tulevaisuuden visioista.Nautittavaa.
  Ehkä minusta on vihdoin ja viimein tulossa jotain.Yrittäjä,joka kasvaa ammatillisuudessaan ja seuraa visiotaan.Kotona kasvanut lähemmäksi aikuista,joka vastaa paremmin perheensä tarpeisiin.Parempiäiti,parempi vaimo.Ei kuitenkaan täydellinen.Ei koskaan.
  Täydellisyys on varattu tietyille henkilöille.Niille,joilla raha ja tittelit nousevat hattuun.Niille,jotka kiipeävät ystäviään pitkin maineeseen kuin Jaakko pavunvarrellaan.Ja niille,jotka ovat menettäneet kehityskelpoisuutensa ja ovat jo valmiita.Mutta heitä ei ystäväpiirissäni näykään.Meitä kehityskelpoisia siellä riittää....