749942.jpg
Kiitos kommenteista! Minun sukassani on reikä.Ihan tavallinen reikä ja se näkyy vaikka sukkia ei jalassa olisikaan.Tylsää.Reiästä ilkkuu paksu ja pullea ukkovarvas.Aina on hallinnut askeliani ja aina valittanut.
  Milloin on olleet pienet kengät,milloin kiristävät sukat.Talvisaappaissa on ällöttävän kuuma hikiperunana ja kesäsandaaleissa tuuli vihloo parkkiintunutta nahkaa.Ei koskaan kohden.
  Sitten on vielä inhottava reikä,joka jokaisessa sukassa osuu aina ukkovarpaan kohdalle.Ei koskaan mihinkään muuhun paikkaan.Siihen paukahtaa yhtä varmasti kuin sähkölasku postiluukusta.
  Muistavat aina lähettää laskun.Tästä maailmasta ei selviä laskuja maksamatta.On sähkölasku,puhelinmaksu,televisiolupa,Aamulehtilasku ja mitä kaikkea muuta.Ja vuoden alun kruunaa veroilmoituksen jättö.
  Eikä se veroilmoitus ole yhtään sen juhlallisempi asia kuin ukkovarvasta riivaava reikä.Ukkovarvasta voi kuitenkin koristella maalaamalla kauniiksi,veroilmoitus on jätettävä siistinä täytettynä postilaatikkoon.Mieluiten ennen viimeistä jättöpäivää.Yhtä tyynni,elämää kaikki.Tämän minä tänään ajattelin.
  Ja vaikka minä kuinka kirjoittaisin varpaista ja reikäsukista niin ei se mitään oikeasti auta.Minä olen minä.Saaga jääköön ailahtelevaksi ja silloin tällöin putkahtavaksi.Töissä tein koko päivän tilauksia.Uusia tuli.Vielä on paljon huomiselle ja ylihuomiselle tehtävää.
  Rakkaani kävi hakemassa päivällä auton ja vei mennessään kukkaviennin.Hän tuli Terävän kanssa minua hakemaan töistä.Olivat käyneet hakemassa peräkontillisen keksejä,maitoa,leipää,jauhoja ja muita tavaroita "halppiskaupasta".Meillä kun menee useampi litra maitoa päivässä.
  Mitäpä minä sitten muuta kuin yritin ajatella kirjoittavani muuta kuin tätä arkista pupellustani.Ei onnistunut.Kuvan kyllä sain laitettua.Laitan sitten niitä oikeita fotoja kun saan järjestelmän toimimaan.
  Minä oon minä ja saatte tottua tähän sekoiluun....

 Ps.Nyt kyllä jäin koukkuun tuohon piirtämiseen,joten galleria täyttyy mukavista kuvista,joita laittelen Hajatus-saagaan......=) Siinä se keksintö sitten tulikin.Uutta.