Kiitos kommenteista!Palaga kyseli kuvia töistäni ja aion niitä laittaakin tulevaisuudessa.Rakkaani osti minulle kamerakännykän äitienpäivälahjaksi ja kun saan sellaiset viritykset,että kuva siirtyy tänne asti niin laitan kuvia.Töissä minulla on mallikansiot kuvineen.Olen kuvannut paljon töitäni alkuaikoina,jotta saan hyvät ja kattavat mallikuvat.Viime aikoina en ole liiemmin viitsinyt kuvata muita kuin erikoistöitä.
  Obeesialle tiedoksi,että siirtojuttu on yhdestä piuhasta ja ajo-ohjelmasta kiinni.Katsotaan,koska toimii.Isompi konekin on tulossa,tosin ei se,jonka roudasimme tänään isältäni.Isä ei muista salasanojaan,joten emme saa konetta auki.Salasanojen ohitus on kuulema toinen,miltei mahdoton juttu.Kuulimme myös,että isän kone on yhtä vanha kuin nykyiseni.
  Minulla kuitenkin riittää hommaa tuon uuden puhelimen kanssa,joten tähän saumaan en kaipaile uutta tietokonetta.Viikolla saan myös kädet täyteen työtä.Ostin erään lopettavan yrityksen varaston ja se pamahtaa liikkeeseen jonakin päivänä.Sitten on tämä autuas sesonkihässäkkä.Jospa edes muistaisin jättää ennakkotilaukset.
  No,eilen otin Vanhaa Tallinnaa ja tänään on mennyt menon puolelle.Kävimme tukuissa ja lopulta olimme perheen kanssa pitsalla.Sitten väsäsin tarjouskirjeitä ja nyt olen täällä.
  Lähden kierrokselle kunhan ensin haen jotain syötävää kumppaniksi.Kohta koputan....