Aika on merkillinen käsite.Ajalla on joku mitta,joko näkyvä tai näkymätön.Se on rajallinen tai rajaton,ihan miten vaan.Tärkeintä on ymmärtää oman aikansa kulku.Osata hallita sen käyttöä.Ja osata käyttää sitä niin,että siitä saisi mahdollisimman paljon hyötyä.
  Olen tänään oivaltanut,että aika on samanlaista kuin raha.Kumpaakaan emme saa täältä mukaan kun lähdemme.Tosin uskon,että kun maallinen aikamme loppuu,alkaa uusi aika,se taivaallinen.Enkä oikeasti usko,että kukaan meistä lähtee sinne pahempaan paikkaan henkensä heitettyään.kaikki saavat toisen tilaisuuden ja vain jotkut jäävät pyörimään ikuisuuteen omassa kehässään vailla ulospääsyä.
  Aika on siis yhtä tärkeää kuin raha.Ja toisaalta,onko raha sittenkään yhtä tärkeää kuin aika,sillä ajan antaminen itselle tai toisille on rahaa arvokkaampaa.Eli tästä päästiin siihen,että aikaa ja rahaa kannattaa sijoittaa itseensä.Tuhlata ei kannata.Kun sijoittaa itseensä,sijoittaa myös muihin tärkeisiin asioihin ja ihmisiin.
  Eli,tänään olen päättänyt siirtyä ystäväni perusteilla olevan,jo rekisteröidyn yrityksen kanta-asiakkaaksi heti kun hän avaa liikehuoneistonsa oven asiakkailleen.Sijoitan itseni hyvinvointiin,jaksamiseen ja hemmotteluun.Kun itse voin hyvin,jaksan tehdä töitä,huolehtia perheestä ja mahdollisesti polttaa päreitä harvemmin.
Eli luvassa on kynsi- ja jalkahoitoa kaikilla herkuilla upeassa ympäristössä.Varpaani kuplivat jo innosta.
  Viimeaikoina olen myös sijoittanut aikaani niihin oikeisiin ystäviini puhelimitse ja tietysti teihin,rakkaat kanssatallaajat täällä Blogistaniassa.Olen tuumaillut,että ajan keskittäminen oikein antaa parhaimman tuloksen.Näiden ihmisten kanssa haluan jatkossakin olla.Turhaa on yrittää olla ihan kaikkien ystävä.Ja minulle riittävät ne ystävät,joita on muutama täällä ja muutama arkimaailmassani.
  Olen oppinut hallitsemaan aikaani tässä ja nyt-periaatteella.Huomista en voi tehdä tänään enkä toisaalta voi palata eiliseenkään.On elettävä tässä ja nyt.Joka päivä on tapahtunut paljon uusia,isoja asioita.Olen ihmetellytkin rattaita,joissa nyt pyörin.Onko minusta tullut pienempi ja asiat ovat vain suurentuneet?
  Olen ollut tekemässä isoja projekteja,joiden toteutukseen olen käyttänyt koko työkoneistoa aina tukkureita myöten.Pienessä ajassa olen toteuttanut paljon asioita.Aika on täyttynyt nopeammin kuin ennen vastaavassa ajassa.Aika on kasvanut arjessani suuremmaksi ja minä olen tullut sen perässä.Seissyt kuin pyramidin juurella ja katsellut kohti korkeuksia,huippua,joka nousee pilvien tasalle.
  Minä olen selvinnut ja osannut tehdä lyhyessä ajassa suurta työtä.Pystynyt toimimaan tiukoilla aikatauluilla juuri niiden ihmisten avustuksella,joihin olen sijoittanut aikaa.Aikaa voi siis laittaa pankkiin ihmisiin ja purkaa sitä avuksi silloin,kun on aikein kiire.
  Eli,mitä aika on?Se on kalliimpaa kuin raha ja sitä saa aina enemmän kuin rahaa.Sitä voi laittaa pankkiin pahoja päiviä varten.Sitä saa saman verran tai enemmän mitä sitä tuhlaa.Aika on ääretöntä,se uusiutuu koko ajan.Se ei lopu,se muuttaa muotoaan.Aika on ihmiselämän arvokkain asia.