Iineksen toiveesta:
Ikivalitut blogipalat

Obeesia heiluu pihalla harava kädessä ja miettii surullista marraskuuta.Tekosyy siivosi jääkaapin ja räystäät.Iineksellä on painavaa työasiaa ja työasioita pohtii myös Vintti. Marikki  tekee tilannekatsauksen ja on saanut terveyspiikin.Mymskä on valmis.Ikivalkea tutustuu tarkemmin saunatonttuihin ennen heittoja Helanesin luona......(pahoittelut...)ja poiketkaapa moikkaamassa Rappiotätiä!

                                          & & & & & & & & & & & & &


                                          Myrsky kivikaudella


Tänään on ollut hieman tyhjä olo.Johtuu siitä,että kaapistani on poistunut jälleen yksi luuranko kolistelemasta,in memorian.Jokainen silmiinkatsottu totuuteni vie minut kohti syvintä olemustani ja avaa uuden oven maisemaan,jonka edessä olen hetken hiljaa,ihan tyhjä.Mietin mitä teen ja minne olen menossa.
  Rakkaani oli tänään minulle karheana siitä,että joutui autokuskikseni.Hän oli suunnitellut muuta ohjelmaa päiväksi,mutta kun minulla oli asioita hoidettavana ja eilisillasta vielä suhteellisen tiukka promillelukema niin ei auttanut muu kuin istua ratin taakse.Ennustelin tulevaa jo illalla ja menin nukkumaan ennen kuin rakkaani tuli töistä.En olisi halunnut kohdata häntä.Tiesin kyllä,että olisi motkottanut tainnuttavastani.
  Tilannetta pahensi se,että Toukka ja Tappura tappelivat ja huusivat koko kaupunkireissun.Terävä käyttäytyi neron arvokkuudella ja keräsi pisteet kotiin.Rakkaalta paloi käämit useampaan otteeseen.Tilanne oli todella myrskyinen.
  Mietin eilistä ajatustani siitä,että valitsemani tie on paikoin kivinen.Tänään se oli todellista kivikalliota ja otteeni lipsui niin,että meinasin pudota.Joku sisälläni halusi huutaa ja juosta pakoon koko perhettä.Kohti hiljaisuutta ja sohvani rauhaa.Pois arjesta.
  Kävimme eläinlääkärissä toimiston jäniksen kanssa.Rakkaani huokaili hiljaa ja yritti hallita vesilasissa riehuvaa myrskypilveä.Toukka,Tappura ja Terävä odottivat autossa.Tilanne oli räjähdysherkkä.Isoa pamausta ei kuitenkaan tullut.
  Kotimatkalla vein tuuraajalleni avaimet,memon ja kassan.Huomenna olisin koulussa.Eräs kollega lupasi hoitaa älypäällikön virkaa poissaollessani.Jätän tehtävän hänelle luottavaisin mielin.Olen sanonut koulupäivien vastaavan lomaa ja haluan keskittyä niihin täysillä.Olen kuitenkin loppuviimeksi vastuussa firmastani vaikka olisin kuussa.
  Tein Iineksen toiveesta nuo Ikivalitut blogipalat.Teen niitä jatkossakin,mutta en lupaa säännöllisyyttä.Laitan ne,joissa olen käynyt.Aika lailla olen lukenut kerrasta toiseen samoja sivuja ja tiettyjä kirjoittajia.Laajennan lukukokemuksia pikku hiljaa.
  Mutta nyt,täytän opiskelijatietolomakkeeni ja poistun.....

Kauniita unia blogistaniaan.......z.....z.....z.....z.....z.....z....


Mainittakoon,että rakkaani näyttää juovan tänään punaviiniä hyvällä omallatunnolla ja olen päättänyt olla puuttumatta sanoilla tai teoilla asiaan....