Tiedoksi,että Meritähti on ystäväni,joka lukee blogejani ja kommentoi niitä minulle puhelimen välityksellä.Kyse ei siis ole sivupersoonasta!!!
...................................................................................................................................................................

En voi uskoa,että tapasimme miltei kymmenen vuotta sitten.Siitä on kovin lyhyt aika ja kuitenkin samalla kokonainen ikuisuus.Olemme tulleet pitkän matkan,meren ja tähden luo.Ensin synnyin minä,Ikivalkea ja sitten sinä tulit lukemaan blogejani ja synnyit Meritähdeksi.
  Olemme tulleet pitkän matkan yhdessä.Minulla on rakkaani,sinulla omasi.Kaikki on hyvin.Podemme samaa syndroomaa.Minulla on siniharmaasilmäisen lisäksi tumma suklaasilmä ja vielä varjojen maan ritari.Sinä tapailet Batmanin selän takana Robinia.Puntit ovat tasan,rakas Meritähteni.Kovin tasan.
  Minä olen nyt miettinyt viimeisen kuluneen tunnin ajan ja päätynyt heittämään viimeisen kerran elämästäni ylimääräiset miehet.Suklaasilmä saa jäädä kantavaksi voimaksi,luurangoksi kaappiini muiden sekaan.Tee sinä mitä haluat Robinisi kanssa.
  Minä kirjoitan sinulle viimeisimmän puhelusi johdosta.Selasit blogejani.Luit sanojen takaa ajatukset.Tosin uskoin sinun tunnistavan varjojen maan ritarin.Hänessä,jota ritariksi tarjosit ei ole vikaa,mutta en kuitenkaan ole samaa mieltä hänen sopivuudestaan.Ehkä seuraavassa ulottuvuudessa.
  Meni maailma niin tai näin,voin luottaa siihen,että sinä soitat ja kommentoit.Minä kudoin sinut hiljaa verkkooni.Jäit kiinni,sairastuit blogimaniaan.Hyvä,sillä minä kirjoitan sinulle toistekin.
  Nuku hyvin,käsittele lepakkoparia hellästi.Minä ratsastan varjojen maan ritarin kanssa kauas kuun tuolle puolen.